Arabam var deyip hava atanlara itaf olunur :)))

08 Ocak 2010 Cuma, 21:47

2561 izlenme
0

Yorumlar

Nazire Ertekin
bune böyle yaw araba degil :)

Nejat Gürçay
benim opel astra ondan güzel

Can Kurt
***an ***ana maşallah altınıza bu arabayı
alsanız havanızdan geçilmez***a :)

Erkan Özçelik
ohooooo....herif gelmiş bu yaşta bu arabaya
biniyo...ben daha çoook küçükken oynuyodum be
bunla :) aldım zevkimi artık :D

Halil Dogramacı
Abadan arabaya fark vardır en güzel benim arabam
.???? fazla hızlı karizmayı sarsar annen
kullandırmaz hızdan korkuyor bende yavaş
kullanamam benim arabamın yeter hızı 220 km
Yol yok ben ne yapayım!!

Emrah Can
ABI ADAMLAR HARBI YAPMIS BIDE BUNUN SIYAH OLANINI
DUSUNSENZDE

Necati Kurtulus
Kaporta bostancı sanayide yapılır araba dedinmi
GooGle dan BMW-GINA nın videolarını izleyin
Bunu beğendiyseniz ona koparsınız

Rıza Emre Demir
2005 model Bugatti Veyronlar 0'dan 100
kilometreye 2,5 saniyede çıkabilmektedirler.
Veyron'un fiyat... ı 1.5
milyon Avro gibi yüksek bir tutar olsa da, toplam
üretim masrafı yaklaşık 2-3 milyon Avrodur. 7
vitesi olan Bugatti Veyron'un 0'dan
321,9 km/sa. hıza çıkışı; McLaren F1'in
193,1 km/sa.'ten 321,9 km/sa. hıza
çıkışından daha hızlıdır. Normal
kullanımda 100 Km`de yakit tüketimi 20 Litredir.
Ancak araba tam güç ile sürüldügünde 100
Km`de 100 Litre Benzin tüketmektedir, buda 12
dakikada deponun boşalacağı anlamına
gelmektedir.

Rıza Emre Demir
ha Bugatti Veyron ile yapılan en yüksek hızı
(407 km/sa.) :D

Can Kurt
bmw m-6 en yüksek hız yapılan 472 km/h dir ;)

Kubilay Turgut
artık nasıl bir motor koydularsa kamyon gibi ses
çıkartıyor.

Samet Erçel
benım olmadıktan sonra 5 kurus etmez.. bende
2004 opel vectra eleqance war buna 10 basar cunku
benım :D

Khaled Elalfy
eh yad al arabya elgamda de

Atilla Atakan
citroen sanmıyorum bmw ferrari bugattı ile
yarıssın dıs gorunusu guzeldı***a tasarlıyan
2025 yılına gore tasarlamıs

Mehmet Balci
bi wideo daha koyamda iyicene kopun

Mehmet Balci
tek rakibi turk hava yolları

Murat Derin
boğazkalede sürüleçek yol olursa alınır.

Cenk Elmas
bugatti veyronun en yüksek hızı 420(kmh) dir ve
bu araba 2009'da çıkarılmış bugatti
veyron 2007 yılında çıkarıldı bu arabalar
bişi deil 700 kmh yapan arabalar var paraşütle
duruolar

Erkan Koçarslan
harika abiii

Sami Aydın
kanka yüreğime indiriyordun lan göndermeden
önce beni uyar yaa:)

Halil Berk Saygılı
samet düşünce tarzını taktir ettim :))

Halil Berk Saygılı
motor ses çıkartmıyo kükrüyo yanlız arabayı
hiç zorlamamışlar o motorun zorlanmış hali
camları sallar...

Koray Elbek
lan mal arabam var diyerek hava atılmazarabamın
özellikleri şöyle böyle diyerek hava
atılırsıçsak hava atıyo sanarsınız ***.

Koray Elbek
ayrıca itaf yazılmaz ithaf yazılır

Mert Palabiyik
araba ii de marka bozuyo yha

Adem Çelik
supper mısss

Murat Yaşlıoğlu
700 km yapan araba yok onlar araba degil sonucta..
tekerlegi olan herseye araba dersek...

Mustafa Ergün
bence mükemmel üstü bişi .........

Ilker Ozturk
pek guzel pek hoş pek ulaşılamaz.. :))

Ümit Onuş
acaba 170 km hızla şeritde savurduğunda araç
kaç saniyede durur ve jilet gibi bariyerlere
nasıl dayabırda insanı içinde parçalamaz.bunu
ancak BMW yapabilir fikrim bu

Ufuk Karatac
yenı c5 i kastırmıslar

Türkalp Ahmet Ertekin
cok güzellllllllllll

Ahmet Önal
bu araba gran tourismo 5 oyunu için özel olarak
tasarlanmış bir concept aracıdır buda bize
oyun sektörünün ne kadar ilerlediğini ve ps3
ün karizmasını ortaya koyuyo(bu oyun polyphony
ditital ve sony ortak yapımıdır ve yanlızca
ps3 de oynanabilir ,saygılar.

Zehra Demir
fransız markası hiçbir arabaya binmem adamlar
pkk dostu Türk düşmanı.

Recep Neşe
alet çook nalet .....

Achraf Hadji
sepper

Meftun Enmutlu
MÜKEMMELİN SÖZLÜKTEKİ KARŞILIĞI İŞTE BU
DUR YA NE

Zafer Özer
teknik özelliklerini bilmeden ne hayran oluyonuz
belki 800 motor

Erhan Yilmaz
kaç para...sen onu söyle..istemeden bişey
olmaz...

Soner Gökmen
manyak bır makına bu ya muthıssss tek
kelımeyle

Kemal Çelikoğlu
süper bir makina böyle bir arabanın motor
gücü yüksek olmalıki aynı sınftaki
arabalarla aynı sınıfa girsin örnek ferrari
gibi önemli olan görünüş değil teknik
özelik.....

Ceylan Ersayın
İSTİYORUM BUNU

Kamran Memmedli
bunu dünyanın en güzel kızına bile değişmem
....!!!ENZO FERRARİYİ HATIRLATTI YA....

Yücel Karakoca
ne lan bu böle

Ekrem Inal
ersin bunlarda yaşına göre iyi devrem beeeee

Zeki Keleş
kumarda kaybettim

Nihan Esmer
onunla hız yapmak müthiş olurdu.

Kamran Memmedli
müthişi burak,amazing olurdu ya...

Osman Topal
bu bende olsa başka ne isterki insan

Tamer Özdemir
MÜTHİŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ...............
.................

Yorum Ekle

''Hava'' Deyip geçmeyin! [HQ]08:55
10 ay önce
455 izlenme
Orda arabam var Şo tarafa atla00:20
2 ay önce
805 izlenme
Arabam bozuldu.00:07
7 ay önce
605 izlenme
Şırıngada hava boşluğu var!01:14
3 ay önce
128 izlenme
Bir Sevdadır Arabam...03:59
6 ay önce
427 izlenme
Uzun hava-Dert sinemi/Yaradan var03:02
4 ay önce
261 izlenme
İbret olsun makas atanlara01:16
3 ay önce
138 izlenme
Arabam tahtadan, inerim rampadan!01:49
4 ay önce
281 izlenme
Bayana laf atanlara bam bam00:59
3 ay önce
134 izlenme
ARABAM ŞEKİL ÖNÜMDEN ÇEKİL01:12
3 ay önce
272 izlenme
Arabam Benzini Masraf xD03:11
9 ay önce
781 izlenme
Nasıl İhracatçı Olunur01:04
4 ay önce
118 izlenme
Nasıl Drogba Olunur?01:00
5 ay önce
238 izlenme
Nasıl sevimli olunur?00:07
7 ay önce
964 izlenme
Nasıl Başbakan Olunur?00:15
6 ay önce
344 izlenme
Aşık nasıl olunur00:34
3 ay önce
1425 izlenme
İBO YARADAN VAR SÜPER UZUN HAVA02:03
10 ay önce
2579 izlenme
Hava da montaj kokusu var D00:36
3 ay önce
113 izlenme
Anlamayanlara İthaf Olunur01:00
2 ay önce
160 izlenme
atasözleri07:00
11 yil önce
1361 izlenme
Yedek Subay + Er Gazinosu [HQ]07:00
11 yil önce
1976 izlenme
...Sılbus U Tari-Newroz._-:)07:00
11 yil önce
7242 izlenme
Sezen Aksu / Bir Çocuk Sevdim [HQ]04:55
11 yil önce
2237 izlenme
MSN'DE KIZ İSTEME07:00
11 yil önce
1659 izlenme
AL Basmadan Donu Var :D   Matrax01:22
11 yil önce
2293 izlenme