Bu Adam İşi Biliyor !

26 Ocak 2010 Salı, 12:50

1900 izlenme
0

Yorumlar

Tayfun Altuntaş
verıcekler var cocuga

Yusuf Kutlu
işte bu asla pes etmeyeceksin aşkın için
mücadeleye devam

Öskan Ysr ﭢ
kesınlıkle kızlar hıc bı zmn ne ıstedını
bılmezler.. sen bunu yapsan yarın baska bsı
ızler gene nerde bölesı derler ılgıncler xD

Batuhan Gündoğan
kesinlikle olmaz olmadan

Sevgi Inag
öyle***a, genelikle hemen pes ediliyor

Ecem ````Б.y```` Yıldız
hangi erkek işi bilmio kii ? ;)))

Serkan Sagiroglu
ben bizim kizlar kadar burnu havada dolasanlarini
hic bir yerde gormedim.sanki kucuk daglari onlar
yaratti .bizimkiler iyi aile kizi digerleri tovbe
tovbe..arkadaslara katiliyorum kisacasi.bizimkiler
anca sarki dinleyip ,aglayip beyaz atli
prenslerini beklerler.sanki cd nin icinden
cikacak...

Baran Aslan
bütün erkekler işini iyi bilir :))

Esra Şen
yes diyorum

'Kùbràa' -'Sàhték'
sarkI dha gzl olabilirdii !! =D

Sultan Afşar
adam yakışıklı şarkı süpoer daha ne

Ragip Nesim
işte bu !!! hemde iki kere işte bu !
diyebileceğim bişey gereçekten.

Huseyin Uzundikme
adam işi bilio

Rabia Kiyak
wayy beee aşka bak yok böylesi yaaa.

Seray' Annak
♥♫♫

Ilayda Nur
aşk bu işte süper yaaa

volkan sevgen
maalesef kızlar bu kadr anlayışlı değil
adamı ne hallere sokuolar

Güven Günay
güzel .şimdi böylesi varmı?

Levent Akgül
kardeşim şu video nun orjinalini yayınlasanıza
ne bu çapkın oğlan saçmalığı

Samet Uğuzel
helal olsun elemana bırakmıcan abi peşini
sevdiğinin

Aysim Kapar
bn bunu blom***a sarkızı yabancı dıl de

Gül Çetin
bayılıyorum ona harika bi çocuk

Canan Can
İLK TVDE IZLEDIM SUPER BISEY YAA

Sevinç Geyikli
helal be bu adama seven işte böyle peşini
bırakmaz yürek işi işte

Eren Elektrik Tandoğan
aynen walla çok ipne haa

Ismail Akan
+

Abdulkerim Evirgen
GÜZEL GERÇEKTEN

Ahmet Çam
4..

Ercan Subaşı
şanslı cocuk

Sinem Avcı
böle aşk görürmemiştir heralde süperr yha

Acar Mehmet
Bİ KAÇ GÜN İÇİN BUKDR HEYECAN BİRAZCIKK
FAZLA DEİLMİ??"ama genede hoş bişi olmş
yw..xD

-Busé ParLar
bu adam yabancı sarkıcı normalde bu da klbi***a
sarkısı guzl diil bu sarkıyla daa uyumlu olmus

Cix Aysiim
YA BU ÇOCUĞUIN ADI NE ÇOK YAKIŞIKLI

Vedat Oktan
helal olsun adma ya biz un gibi olmıyoruz val

Cânsu Erqên ℂ⋆
erkin koray ^^ sevince^^şarkısı ^^ vıdeo
suuper yalnız ^^

Selin Özyalçın
muhtesemmmişşş beee :::d:D:D:

Bilal Öz
Benim Gibi Adam Bi Sevdimmi Peşini Bırakmıyorum
Ama Beni Cok Bırakan Oluyo

Bahar Cicek
nerde boyle askinin arkasinda duran erkek ..

Hatun Uzun
fazla metrıx s mi? izlio na

Serkan Sagiroglu
ben bizim kizlar kadar burnu havada dolasanlarini
hic bir yerde gormedim.sanki kucuk daglari onlar
yaratti .bizimkiler iyi aile kizi digerleri tovbe
tovbe..arkadaslara katiliyorum kisacasi.bizimkiler
anca sarki dinleyip ,aglayip beyaz atli
prenslerini beklerler.sanki cd nin icinden
cikacak...

Baran Aslan
bütün erkekler işini iyi bilir :))

Schérazàde Hahihohuhee
sarkI dha gzl olabilirdii !! =D

Sultan Jaejoong
adam yakışıklı şarkı süpoer daha ne

Ragip Nesim
işte bu !!! hemde iki kere işte bu !
diyebileceğim bişey gereçekten.

Huseyin Uzundikme
adam işi bilio

Serhat Güven
cok guselll

Rabia Kiyak
wayy beee aşka bak yok böylesi yaaa.

Seray Annak
♥♫♫

Ilayda Nur
aşk bu işte süper yaaa

volkan sevgen
maalesef kızlar bu kadr anlayışlı değil
adamı ne hallere sokuolar

Güven Günay
güzel .şimdi böylesi varmı?

Merve Ilayda
çok güzel yhaa

Levent Akgül
kardeşim şu video nun orjinalini yayınlasanıza
ne bu çapkın oğlan saçmalığı

Samet Uğuzel
helal olsun elemana bırakmıcan abi peşini
sevdiğinin

Aysim Kapar
bn bunu blom***a sarkızı yabancı dıl de

Ecmel Grsy
Süper bi wiDeo yah ben bunu izLemisTmm :)

Gül Çetin
bayılıyorum ona harika bi çocuk

Sevinç Geyikli
helal be bu adama seven işte böyle peşini
bırakmaz yürek işi işte

Son Veda
‎+

Abdülkerim Evirgen
GÜZEL GERÇEKTEN

Ahmet Çam
‎4..

Ercan Subaşı
şanslı cocuk

Siném Dursun
böle aşk görürmemiştir heralde süperr yha

Buse ParLar
bu adam yabancı sarkıcı normalde bu da klbi***a
sarkısı guzl diil bu sarkıyla daa uyumlu olmus

Aysgl Akkn
YA BU ÇOCUĞUIN ADI NE ÇOK YAKIŞIKLI

Cansu Erqenn
erkin koray ^^ sevince^^şarkısı ^^ vıdeo
suuper yalnız ^^

'Selin Özyalçınn'
muhtesemmmişşş beee :::d:D:D:

Yağmur Dinince
Benim Gibi Adam Bi Sevdimmi Peşini Bırakmıyorum
Ama Beni Cok Bırakan Oluyo

Hatun Uzun
fazla metrıx s mi? izlio na

Bea Hermend
superrrrrrrr cette musique

Bea Hermend
bon

Erdem Peker
adı ne bu flmımn_?

ÝúŊùŜ Şen
Beyyin den Vuru yo....

Eda Eda Türkmen
süper sarkı beğendim harika olmuşşşşş
süper ötesiiiiiii mükemmelllllll
muhtesemmmmmmmmm
olmuşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş&#
8203;şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
şş

Mustafa Dere
boyle kız olsa herkez pesınden koşar

Eda Eda Türkmen
evt

Yorum Ekle

Bu Adam İşi Biliyor !03:24
10 ay önce
1877 izlenme
Adam işi biliyor : )01:40
9 ay önce
1133 izlenme
De_inferno adam işi biliyor :)00:11
9 ay önce
615 izlenme
Bu adamlar işi biliyor. :))00:34
7 ay önce
390 izlenme
Kedi bu işi biliyor00:59
4 ay önce
153 izlenme
Adamlar bu işi biliyor00:15
1 ay önce
45 izlenme
Bu Adamlar İşi Biliyor Hacı01:35
8 ay önce
497 izlenme
Bu çocuk bu işi biliyor xD07:00
10 ay önce
960 izlenme
Bu Çocuk İşi Biliyor....xD07:00
10 ay önce
520 izlenme
bu çocuk işi biliyor  :)) & ruk's00:52
9 ay önce
851 izlenme
Dede İşi Bİliyor :)07:00
10 ay önce
1078 izlenme
Hiko işi biliyor )00:40
3 ay önce
142 izlenme
amca işi biliyor. )00:52
3 ay önce
188 izlenme
Adamlar İşi Biliyor :))00:34
7 ay önce
368 izlenme
Ustam işi biliyor....00:42
2 ay önce
344 izlenme
Kadın işi biliyor )00:38
1 ay önce
95 izlenme
Bu erzi kırık Arap işi biliyor02:03
3 ay önce
171 izlenme
bu adam bu işi biliyo03:12
1 ay önce
39 izlenme
Kadin İşi Biliyor xD00:44
9 ay önce
881 izlenme
Adamlar işi biliyor abi )01:21
3 ay önce
155 izlenme
Bu Adam İşini Biliyor [HQ]03:19
9 ay önce
669 izlenme
Ahahahaaha maymunda işi biliyor01:00
2 ay önce
167 izlenme
&quotAvcı kuş işi biliyor..."01:18
1 ay önce
27 izlenme
En Komik - Eşek işi Biliyor00:24
6 ay önce
40 izlenme
Adam işi çözmüş00:50
4 ay önce
314 izlenme
Sevdaluk Adam İşi03:42
4 ay önce
339 izlenme
♥ ♫       Aşkın Derin - Belki       ♥ ♫03:13
10 yil önce
1496 izlenme
hadi metin bize bir espiri yap !07:00
10 yil önce
3667 izlenme
Sen nasıl Bir Şeysin Ya :$ !!!00:32
10 yil önce
2289 izlenme
Gizem Güneş ~~ Umutlarım var04:38
10 yil önce
3715 izlenme
Bu Adam İşi Biliyor !03:24
10 yil önce
1900 izlenme
Süper Koyunlar :) 14. Bölüm HD [HQ]06:40
10 yil önce
1701 izlenme
UGUR YAGCININ KAMERASINDAN03:26
10 yil önce
789 izlenme
Ich Liebe Dich01:33
10 yil önce
1368 izlenme
Sese Bak Yha Gelde Dinleme x'(07:00
10 yil önce
1404 izlenme
Lady Gaga - Bad Romance  new [HQ]07:00
10 yil önce
576 izlenme