Emre Aydın - Bu Kez Anladım

11 Şubat 2010 Perşembe, 01:20

3643 izlenme
0

Yorumlar

Aybüke Erdoğmuş
sonu yok ßunun ßoşluklardan boşluk begendim
...:)

Anıl Bayram
ya emre aydın senı cok***a cok sevıyorum

Fatma Seyhan Karaş
bu kez anladım canım bu kez anladım.sonu belli
olmuş artık.hüzünlerden bozma mutluluklar
bitmiş sende anlamışsın artık.tekrar hoş
geldin canım

Sehmus Ak
hayatın içindeykan katbolmamak mümkün
değil!easa süper..

Özlem Er
en güzel senı cok***a cok se..

Miyuki Terahata
super cooooooooool♥

Cemre Yaman
çok gzl en güzl şarkısı albümün...

Arzu Çavuşer
süper bir şarkı.... :))))

Selçuk Pala ヅ
samimi içten bir kişilik, süper bir parça daha
ne olabilir...

Osman Uçar
sen seçtiysen zaten mükemmeldir dimi:D

Ayfer Baysal
Sonu yok bunun....Vazgeçtim bugün Herşeyden....

Elif Barman
hastayım bu şarkı ya...

Selçuk Tekeş
tıpkı ben:)

Mücahit Kaya
hiçbir zaman beni anlamadın sen beniiii

Saadet Şimşek
böyle SÜPER parçalar bekliyoruz

Gökmen NaroğLu
süFeRRRRRR xD

Nihan Ogan Atçakan
dinlediğim en anlamlı şarkılardan biri süper

Bilsin Yıldız
tek kelimeyle süper ....

Nur Ulku Yasar
çok anlamli bir sarki...........

Tayfun Şentürk
ençok güzer olmuş

Murat Ün
bu kadar olur ancak beyenmeyenın muzık zevkıne


Mucahit Kazıcı
çocuklugumu hatrıladım dinlerken

Serap Ozaner
gerçekten çok anlamlı

Serkan Çetin
kan revan içinde hep kanamaz denen yerlerim
süper ya

Özgür Aydın
tek kelimeyle harikasın be abi

Kader Çiftçi Bektaş
Emre süpeeeeersin

Bayro Dönder
bence emre aydın ır harıka arkadaslar

Samet Bilkay
En Sevdiğim Parçası..

Aytekin Atmaca ⓿❻
en ii sölediği saekisi

Seda Sevim
her şarkısı ayrı bi güzell :)

Sinan Payyu
Mükemmel,muhteşem,süper

Habibe Yiğit
AŞIĞIM SANA YAWW

'-duyqu Çetin-'
aşkımmm (=(=

Deniz Çilek
çok güzelemre aydın

Ilayda Baydemir
çok güzelemre aydın

Melih Cilgin
Herkes Süper Diyor Haralde Bu Adam Süperman
Olacak xD :D

Yunus Emre Basım
super bi sarkıııııı:))

Feyyaz Dakak
çok güzel bir şarkı fena

Melih Cilgin
isterseniz süperman şarkı olsun xD

Sümeyye Sırtlı
kayboldum hadi gel bul bni karanlıktaydım hadi
kolaysa gelde çıkar beni korkma derdin yaa işte
korkmuyorum sen arkadaşımın olsanda ben seni
sewrken kaynbettim we hala yaşıyorum......

Ali Karaduman
hayatımdaki en özel sözlerden oluşan bir sanat
eserii...

Ea Aygül
kaybettim bu gün kendimi hükümsüzdür

A Erkan Erkan
en sevdiğim müzikl süper

Muhammet Akkaya
harikaa bi parca yaaa

Hakan Erat
süper....xD

Deniz Togay
her zaman dınlesem aynı duyguları yaşıyorum

Esra Sanlı
çok güzel bi şarkııı

Ali Osman Açıkgöz
yaa türkiye de emre aydında yakışıklı
sanatçı yok zatenn süper bir sesi var
zatennnnn hayranımm valaa adam karizma yaaaa,..

Ali Osman Açıkgöz
Emre AYDIN deyince orda bir dur artik adam da ses
karizma hepsi bir arada bütün şarkıları
muhteşem . . . . . . < emre AYDIN>. . .

Burhan Öksüz
kuru dallardan yapma bir köprüden geciyorum...

Sempatiq Sehy


Derya ÇeLen
Emre'ck ♥ .

Rabia Sultan Tasdemir
bugun bırısını dusledım <3hayata dondum♥

Ayka Mehdiyeva
cok sevdiyim sarki

Zelal Aras
çoooook beğeniyorum ya bunu ..:

Ipek Bilir
İŞTE BU ŞARKI BUDUR...EMRE AYDININ EN
SEWDİĞİM ŞARKISI...

Melis Yaren Ceylan
<2ö

Melis Yaren Ceylan


Servet Ugar
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Yasin Kılıçarslan
emre abi senin bebeğim şarkına bayılıyorun
♥ ♥ ♥

Fikret Bulut
kanatsız uçmak istiyom.

Uğur Köroğlu
ooo emre abii

Merve Nur Kölgelier
vayyyyybe güzel söylüyor emre aydın♥

Ayka Mehdiyeva
evet canim oyledir

MemeThan Ulusoy
mükembell payas konserinde bunu söylemişti

Davut Ay
çok güzel

Ecem'eǝ Öztürk
‎:)

Fatos Tz***
Kan Revan İçinde Hep Kanamaz Denen Yerlerim....!

Teslime Olpak
offfffffff be ! yıkılıo

Fahri Güzelkabakçı
yokkkk boyle bır
sanatcı...................​................
..

Sevgi Demirtaş
hariksn yaaa

Mert Arslan
HER MÜZİKLLERİN ÇOK GÜZEL'BE EMRE

Zelal Aras
kendisi de çoooook
tatlııııııııı.........

Derviş Yenikoglu
SUPERSIN COKTA YAKISIKLI ADAMIM

Kerem Arslan
çok güzel

Harun İnci
güzel şarkııııııııııı

Ezgi Özgün Karaman
süpersin emre

Ümit Yılmaz
‎10 numara........

Erdem Karaca
ses budur ..

Ayvaz Dağistan
ses bu ses en iyidir

Ayvaz Dağistan
hayranıyım

Ayvaz Dağistan
ses budur

Ata Keskin


Ata Keskin
♥ okey

Yorum Ekle

Emre Aydın - Bu Kez Anladım [HQ]04:13
10 ay önce
785 izlenme
Emre Aydın_Bu Kez Anladım04:41
5 ay önce
345 izlenme
Emre Aydın-Bu yağmurlar ;)03:51
11 ay önce
1036 izlenme
Emre Aydın - Bu Yağmurlar ( 2010 )07:00
11 ay önce
1159 izlenme
Emre Aydın03:21
10 ay önce
3461 izlenme
Emre Aydın - Bu Yağmurlar (klip)03:48
11 ay önce
1420 izlenme
Emre Aydın - Bu Yağmurlar [HQ]03:48
10 ay önce
557 izlenme
BU  KEZ ANLADIM EMRE AYDIN(M&D) [HQ]04:13
10 ay önce
690 izlenme
Emre Aydın - Ölünmüyor03:28
5 ay önce
601 izlenme
Emre Aydın - Makina02:55
6 ay önce
387 izlenme
Emre Aydın - BeBeĞiM04:30
11 ay önce
1636 izlenme
EmRe ayDın / ßeYaz07:00
11 ay önce
552 izlenme
Reyhan Naz [HQ]07:00
11 yil önce
1249 izlenme
Sanırım Nesij çalıyor.07:00
11 yil önce
661 izlenme
Techno Hard Bass [HQ]07:00
11 yil önce
1004 izlenme
Disko Kralı-CİCİŞ YEMİNİ xD07:00
11 yil önce
1228 izlenme
Ya İçine Kaçsaydı xD00:31
11 yil önce
1041 izlenme
Emre Aydın - Bu Kez Anladım04:12
11 yil önce
3644 izlenme
Abdi İpekçide FENERBAHÇEM benim!!00:50
11 yil önce
1052 izlenme
GECEKONDUDAN EZİKŞEHİRE KONTRA [HQ]02:10
11 yil önce
9024 izlenme
Windows Xp Koparsa :D  :D :D07:00
11 yil önce
1912 izlenme
Göbeğe dikkat ! =D07:00
11 yil önce
628 izlenme