hoCam, Şu KAreteCiLer KiremitLEri nasıL KırıyoR :D :D :D

03 Şubat 2010 Çarşamba, 02:30

1490 izlenme
0

Yorumlar

Adem Yilanli
heheheheh..XD

Mustafa Şahin
geririn bir iki kiremit

Özlem Cengiz ᵀᴴᴱ ᴼᴿᴵᴳᴵᴻᴬᴸ
sanırım hocanın aklında başka bı nokta varr
tüm dikkatini verememiş he he he :)))) yoksa
kırardı :)))))kesinlikle :)))

'Murat Evren Damoğlu'
:=) he he he

Volkan Bayatlı
evet aynen öyle olmus

Şerafettin Efeoğlu
yani tabi kesin kırar :DDDDD

Sait Türkmen
BU GİDİŞLE BU ANCAK DİŞİNİ KIRAR

Emre Can
kırılmadı hocam :D:D

Baran Aran
ya kırldıysa

Sinan Aktaş
kırılmışş:::::))) zuhahah

Ismail Cevizoglu
o ne!!!!

Askin Bozkurt
ŞU ŞENER ŞEN ÇOK MUHTEŞEM BİR OYUNCU...

İsmail Kuzucu
bu hababamın hangi filmi

Muhammet Ilbak
yoksa kıramazzmısınız :D:D:D

Sencer Tabakoğlu
habam sınıfı sınıfta kaldı

Kübra Aksoy
hababam sınıfını çok seviyorum
ya.....:))))))))

Mikail Ünlü
sen zaten herşey seviyorsun***a kemal suna olsa
ne güzel olurdu:D

Merve Toprak
o neeeee?kiremit hocammmmm:)

Halil Ibrahim Kılıç
kiremitimi elinimi:))

Nurdan Kiğılı
şener şen çok fazla:):)

Kübra Öztürk
eski türk filmleri farklı oluyo ya değil mi?

Fatih Uluer
ya ya gercekten farklı oluo :D

Mikail Küçükkurutlu
nerde o eski başarılı oyuncular ahh ahh

Onur Tozkoparan ।૧મ૧
Şener şen gibisi gelmez birdaha

Bushra Hawleri
hey gide gunler heyyyyyyyyyyyyy vala onlargibesi
yok boyla oyuncu

Tuğrul Güven
kıraeeeaaaaa...kırarım! :))

Ahmet B.Kafali
O ne !!!! Kiremit :)))))

Aynur Unutan
kırabılırrrm :)) kırarımmm :)

Hasan ömer Omay
7 tane çok degil mi ? :)))))

Yasemin Akdeniz
çok***a fazlasını bile kıran var

Furkan Çifci
kırılmadı hocam kiremitler:)))=)))

Ahmet Kalafat
ben 5 yıldır karate yapıyorum en son altı tane
kırabildim çok çalışmak lazım ...

Eyüp Solak
varmı beaa bu filimler gbisi :)=:):)

Asım Türkoğlu
Adam kiremit istedi, bunlar bir oda yapacak
malzeme getirdi. Hoca tabi kıramaz :D

Kerim Enes Aşkın
allah allah asım turkoglu asıl espırı
ordaaaaaaaaa

Ceren Dağlı
kırılmadı çünkü elim kırıldı((:

Yorum Ekle

Loading...
21 D 1 ( ! ! 212:36
1 ay önce
66 izlenme
18 :D00:12
8 ay önce
2011 izlenme
5D00:44
4 ay önce
246 izlenme
:D02:36
8 ay önce
1071 izlenme
540 :D00:05
4 ay önce
185 izlenme
11-D03:06
5 ay önce
279 izlenme
3 d01:05
3 ay önce
81 izlenme
10/D01:18
4 ay önce
496 izlenme
3D00:15
4 ay önce
332 izlenme
D-2 ! ! ! 9 ! ! ! ! .02:06
1 ay önce
45 izlenme
Hoca Geliyor :D01:09
8 ay önce
484 izlenme
Caillou'da Apaçi oldu :D00:48
8 ay önce
1491 izlenme
Hocam Notlar Nasıl :D07:00
9 ay önce
711 izlenme
Canım Hocam Bal Hocam  :D :D00:07
4 ay önce
682 izlenme
Nasıl ya! D D D00:59
9 ay önce
15 izlenme
Bu nasıl müezzin D D D02:21
2 ay önce
95 izlenme
Hocam Tolga sakız çiğniyo :D :D00:07
5 ay önce
385 izlenme
Nasıl Bilirdinuz D D )00:53
1 ay önce
42 izlenme
Bu nasıl reklam lan D D D D01:15
2 ay önce
40 izlenme
Hocam Ödev Vardı D00:07
1 ay önce
55 izlenme
Hahahha.. nasıl ama D D00:21
1 ay önce
93 izlenme
Şu anki Ruh Halim D D00:16
1 ay önce
88 izlenme
D D D D D D D @Videotime01:00
12 ay önce
67 izlenme
Hocam bu ne D01:00
1 ay önce
40 izlenme
D D D D D D D D00:53
2 ay önce
123 izlenme
:D :D :D :D :D :D02:06
3 ay önce
71 izlenme
Duman-Halimiz Duman03:55
9 yil önce
627 izlenme
HeRGeLe- YaSaKSıN BaNa....!!![HQ]07:00
9 yil önce
1120 izlenme
Çıkma Karşıma...03:25
9 yil önce
1007 izlenme
sinan tavşan [HQ]03:01
9 yil önce
1618 izlenme
Bulent Arinc ve Dervis Mehmet07:00
9 yil önce
2905 izlenme
bengü04:11
9 yil önce
3774 izlenme
Prof Dr Mahmud Es'ad Coşan (R.ha)01:50
9 yil önce
681 izlenme
Benimi kesicektin00:36
9 yil önce
926 izlenme
DJ Bomba - Pump and Pipe07:10
9 yil önce
871 izlenme