İsviçre KİLİSELERİNDEN Kabe Müezzininin Ezanı.[İzlemel...

19 Temmuz 2010 Pazartesi, 18:46

1055 izlenme
0

Yorumlar

Mehmet Ali
Ezan-ı Muhammed yakında adece hoparlörden
değil, Avrupa'da da minarelerden canlı
canlı okunacak inşallah. Avrupa gerçeği
buluyor...

Süleyman Bayrak Filistin
komik yaa... gerek yok ki böyle şeylere...

Süleyman Bayrak Filistin
Hoş birşey değil empati yapmak lazım...

Arif Koçak
Videodaki İsveç'li kadın bile rahatsız
olmadığını dile getirmiş, bizim Süleyman bey
rahatsız olmuş :) Asıl komik olan sensin.

Ferdi Beydemir
isviçrelidir Belkide . . . . .

Mustafa Emir Inci ℂ⋆
aynen arif kardeş malesef ülkemizde
müslümanım diye geçinen çok insan var***a
avrupalılar bizden daha iyi ve saygılı..
onları tercih ederim...

Süleyman Bayrak Filistin
Arif ve Ferdi kardeşlerim ben bilinçli bir
müslüman olduğumu düşünüyorum. Zaten
bilinçli olduğum için yanlış olduğunu dile
getirdim. Erkan kardeşde nedenlerini detaylı
anlatmış sağolsun :)))) Zorlama ile bazı
şeyleri yapamaz ve yaptıramazs...ınız...
Birisi gelip Süleymaniye Camiinde buna benzer bir
eylemde bulunursa ne düşünüyosan bu da aynı
durumdur... Bizim şu an ülkemizde
yaşadığımız sorun da bu zaten... Herkes kendi
inancının başka inançları baskı altına alma
ve ezme üstünlüğü olduğunu düşünüyor...
Akıllı olalalım. Bu eylemi gerçekleştiren
kişide açık konuşmak gerekirse belki
müslümandır bilemeyiz***a İsveç lye
benziyo... EMPATİ yapalım
kardeşler:))

Süleyman Bayrak Filistin
Aslında bu sayfanın sahibini eleştiriyorum...
İsmininde FATİH SULTAN MEHMET geçip de ona
yakışmayan bu hareketi öven bir videoyu
paylaşmak çelişkili bir durum...

Erkan Yildiz
Aynen Süleyman Bayrak, Bu Yüzden zaten Örnek
olarak Fatih Sultan Mehmet´den verdim....

Atam Izindeyiz,biraktiğin Dava'nin Peşindeyiz
Arkadaşlar Videoyu tasdik etmiyoruz..Videoda
yapılan eylemi siz de yapın demiyoruz..Ama bazı
arkadaşlarımıza böyle birşey yapıldıgını
göstermek ve fikirlerini almak istedik..

Tamer Gülünay
insanlığa belkide enson EZAN dan zarar
gelir...bence onlara;ezanın anlamına göre
yaşamlarını düzenlerlerse fayda
getireceğinden şüphemiz yok...

Mawloud Sewencan
Iinsanlığa belkide enson EZAN dan zarar gelir,
demis kardesimizin birisi, ard niyetle soylemedigi
biliyorum fakat EZANdan hicbir zaman zerre kadar
zarar gelmez, ancak IMAN gelir Imanda NURdur.
Kurtulustur, gercek huzurdur...

Ayetullah Sevim
ÇOK GÜZEL PAYLAŞIM ALLAH RAZI OLSUNN....

Ayetullah Sevim
SÜLEYMAN KARDEŞİM HERKESİN EZANI DİNLEMEYE
İHTİYACI VARDIR...:)

Yahya Sen
Birgün Romadan insallah

Şaşkın Deklanşör
bıuda bi nevi 11 eylül taktiği***a video
hoşuma gitti arkadeş

Şaşkın Deklanşör
hele insanların bakışı bittim o bakışilara

Hakan Demirel ℂ⋆ᴮᶨᴷ₁₉₀₃
helal olsun diyorumbaşkasının din'i ne
saygısı olmayan isviçre sözde demokratik bir
ülkeden bahsederken cami'leri yasaklıyor ve
ırkcılık yapıyor***a onun yaptığının
aynısını biz nedense yapmıyoruz bizde
türkiyedeki kiliseleri kapatalım o za...man
durduğumuz kabahat.

Ahmt Öztrk
ali abi kızmazsan bişey dicem***a cok
uzatmışsın ADAM HARBİDEN MÜSLÜMAN VE İYİ
YAYIN YAPTI BELKİDE BİŞEYLERİ DEGİŞTİRDİ
HE NE DERSİN...

Islamda ÇokEvlilik
Kadinin dedigi muhtesem yaa!! Beni rahatsiz
etmiyor diyor, ey benim güzel Isviçrem...
''DİNLERİ VAR HALİMİZ GİBİ,
HALLERİ VAR DİNİMİZ GİBİ'' Mehmed
Akif Ersoy...

Ramazan Erova
Videoda yapılan eylem doğrudur,yanlıştır
bilemem.Bildiğim tek şey HAK DİN
İSLAM'ın zaman geldiğinde gereken değeri
tüm dünyada göreceğinden eminim.İsviçre
Ezanı,İslamiyeti yasakladığında,Minareleri
engellediğinde,Başörtülü insanları hor
gör...düğünde çağdaş (!) insanların
onayını alıyorken bu videodan rahatsız olan
arkadaşları anlamam mümkün
değil.İstenbul'un en merkezi yerinde
ezanın sesi kısıldı beyler...Bundan haberiniz
varmı ?

Fatih Mehmed Serdengeçti
böyle provokasyona can kurban.. zararı olan bir
şey olmadığı için ne komik ne de hak hukuk
meselesi olarak görmüyorum.. tam tersine tatlı
bir eylem olarak görüyorum.. belkide o an o sesi
işitipte merak içerisnde kalan ve İslam dinini
araştı...rma hevesine kapılan avrupalılar olma
ihtimalini düşünürsek yapılanı hoş
karşılamaktan başka bir düşüncem yok.. Ezan
sesi alelade bir ses değildir arkadaşlar,
dinleyicisini farklı alemlere ***üren bir
sadadır ezan.. hangi milletten olursa olsun
insanoğlu fıtratı eğer bozulmamışsa bu sese
kayıtsız kalmaz..

Mustafa Emir Inci
aynen arif kardeş malesef ülkemizde
müslümanım diye geçinen çok insan var***a
avrupalılar bizden daha iyi ve saygılı..
onları tercih ederim...

Erkan Yildiz
Aynen Süleyman Bayrak, Bu Yüzden zaten Örnek
olarak Fatih Sultan Mehmet´den verdim....

Atam Izindeyiz,biraktiğin Dava'nin Peşindeyiz
Arkadaşlar Videoyu tasdik etmiyoruz..Videoda
yapılan eylemi siz de yapın demiyoruz..Ama bazı
arkadaşlarımıza böyle birşey yapıldıgını
göstermek ve fikirlerini almak istedik..

Tamer Gülünay Osmanlı
insanlığa belkide enson EZAN dan zarar
gelir...bence onlara;ezanın anlamına göre
yaşamlarını düzenlerlerse fayda
getireceğinden şüphemiz yok...

Mevlut Koyuncu
Iinsanlığa belkide enson EZAN dan zarar gelir,
demis kardesimizin birisi, ard niyetle soylemedigi
biliyorum fakat EZANdan hicbir zaman zerre kadar
zarar gelmez, ancak IMAN gelir Imanda NURdur.
Kurtulustur, gercek huzurdur...

Ayetullah Sevim
ÇOK GÜZEL PAYLAŞIM ALLAH RAZI OLSUNN....

Ayetullah Sevim
SÜLEYMAN KARDEŞİM HERKESİN EZANI DİNLEMEYE
İHTİYACI VARDIR...:)

Yahya Şen
Birgün Romadan insallah

Yitti Gari
bıuda bi nevi 11 eylül taktiği***a video
hoşuma gitti arkadeş

Yitti Gari
hele insanların bakışı bittim o bakışilara

Hakan Demirel
helal olsun diyorumbaşkasının din'i ne
saygısı olmayan isviçre sözde demokratik bir
ülkeden bahsederken cami'leri yasaklıyor ve
ırkcılık yapıyor***a onun yaptığının
aynısını biz nedense yapmıyoruz bizde
türkiyedeki kiliseleri kapatalım o zaman
durduğumuz kabahat.

Ahmet Öztürk
ali abi kızmazsan bişey dicem***a cok
uzatmışsın ADAM HARBİDEN MÜSLÜMAN VE İYİ
YAYIN YAPTI BELKİDE BİŞEYLERİ DEGİŞTİRDİ
HE NE DERSİN...

Islamda ÇokEvlilik
Kadinin dedigi muhtesem yaa!! Beni rahatsiz
etmiyor diyor, ey benim güzel Isviçrem...
''DİNLERİ VAR HALİMİZ GİBİ,
HALLERİ VAR DİNİMİZ GİBİ'' Mehmed
Akif Ersoy...

Ramazan Erova
Videoda yapılan eylem doğrudur,yanlıştır
bilemem.Bildiğim tek şey HAK DİN
İSLAM'ın zaman geldiğinde gereken değeri
tüm dünyada göreceğinden eminim.İsviçre
Ezanı,İslamiyeti yasakladığında,Minareleri
engellediğinde,Başörtülü insanları hor
gör...

Hu Kaan Eden
Selam. Bu videoyu yapanlar isviçreli bir grup
kültür aktivisti. video'nun sonunda verilen
http://www.agent-provocate​ur.ch/films.php
adresine girerseniz orada başka projelerini de
görebilirsiniz. Ezanı sadece kendi projelerinin
bir parçası o...

Hakk Perest
‎"Rahman nurunu tamamlayacak"bunun
provasını görmek bana müthiş bir haz
verdi:)provokeden ziyade ben bunu yapan insanın
minare yasağından dolayı isviçreye tepki
eylemi yaptığını düşünüyorum,yalnız
millet şoka girmiş.:)bizim insanımız
güzelb...

Yorum Ekle

Kabe ezanı...03:57
9 ay önce
5332 izlenme
Kabe&akşam ezanı02:42
1 ay önce
21 izlenme
Kabe Ezanı(mükemmel)03:39
7 ay önce
1711 izlenme
İsviçre Çikolataları06:27
9 ay önce
1189 izlenme
İsviçre Konseri ! :)00:59
7 ay önce
472 izlenme
İsviçre Alpleri...07:00
1 ay önce
119 izlenme
SabaH Ezanı..05:15
9 ay önce
2709 izlenme
Şia Ezanı05:18
10 ay önce
8526 izlenme
Mekke Ezanı03:39
6 ay önce
1762 izlenme
Kabe03:28
7 ay önce
3160 izlenme
İsviçre Source Nature00:17
1 ay önce
125 izlenme
1938 KABE09:10
9 ay önce
3104 izlenme
Medine Ezanı03:20
9 ay önce
4439 izlenme
İsviçre Köy Evleri00:15
4 ay önce
506 izlenme
Rigi Railways İsviçre00:33
2 ay önce
78 izlenme
Rhine Şelalesi İsviçre00:35
1 ay önce
73 izlenme
Hicaz Medine Ezanı04:47
6 ay önce
1052 izlenme
Ezanı çok seviyorum00:43
2 ay önce
255 izlenme
{ Muhteşem Sabah Ezanı }05:12
8 ay önce
1283 izlenme
KABE İMAMI04:40
8 ay önce
2935 izlenme
KABE ÖZLEMİ -01:59
4 ay önce
27 izlenme
Kabe Ravza - ...02:30
7 ay önce
30 izlenme
Kâbe Ezanı (Muhteşem)03:38
5 ay önce
441 izlenme
kabe avlusu01:54
1 ay önce
38 izlenme
Yetenek Sizsiniz İsviçre  zD07:00
10 ay önce
6227 izlenme
VATAN SAĞOLSUN03:55
10 yil önce
1274 izlenme
Adanaspor - Kartalspor  Tribün [HQ]02:00
10 yil önce
956 izlenme
TÜRKÜ AŞKINA & YARİM YARİM [HQ]03:35
10 yil önce
2142 izlenme
Çocuklar Eğlenceyi Bulmuşlar =)00:37
10 yil önce
759 izlenme
Huzurlarınızda Ahmet Abi :)01:19
10 yil önce
828 izlenme
PATLIYOM GELİN - UĞUR ÇAKIR [HQ]04:11
10 yil önce
3892 izlenme
AyrıLsak ÖLürüz Biz...04:18
10 yil önce
579 izlenme
Erman Sakallı - Giderim [HQ]03:31
10 yil önce
560 izlenme
HOMAY, In che jahanist [HQ]07:55
10 yil önce
455 izlenme