Loading...

Nancy Ajram >> Méchi 7adi

10 Şubat 2010 Çarşamba, 21:00

2821 izlenme
0

Yorumlar

Sonya Dalloula
merci j'adore cette chanson mouaaaah

Wassioss Oussama
nansiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Radwan Tounekti
تعتزم المطربة اللبنانية
نانسي عجرم الغناء لمنتخب
الفراعنة في اليوم التالي
للمباراة المرتقبة مع
الجزائر خلال حفل ختام
مهرجان الإعلام العربي الذي
سيقام علي مسرح مدينة
الإنتاج الإعلامي بالسادس
من أكتوبر في 15 نوفمبر/تشرين
الثاني الجاري.وأعربت عن
دعمها للمنتخب المصري قائلة:
"بإذن الله سيفوز
الفراعنة، ويصلون لكأس
العالم، وسيحققون نتائج
طيبة في المونديال". بحسب
صحيفة الأهرام الأربعاء.

Mohammed الشلهوب
صدقيني يا امينه انتي احلى
واجمل من نانسي مليون مرة
لانك جمال رباني

Johngatti ولد العاصمة
و بإدن الله سوف تنتفخ شفايف
اللاعبين المصرين من
الأهداف التي سيجلها
المنتخب الجزائري في مرماهم
,كإنتفاخ شفايف ننسي من
عمليات التجميل, بعد إنسحاب
المنتخب المصري لا نريد أن
نقول منتخب الفراعنة لأن
الفراعنة هم من الكفار وكلنا
نعرف قصة فرعون مع النبي
موسي عليه السلام , بعد
إنسحاب الفريق المصري من
تصفيات كأس العالم 2010 نعزيهم
ونقول لهم إنا لله وإن إليه
راجعون إنشاء الله كأس
العالم200050

Boualem Zekri
rouhou t3oumou 1 2 3 viva l'algerie on va
gagner nchalah we are the best on attend jammie
l'avie dune put comme cet nanci de merde je
ton merde nansi de merde je te connais *** pas

Boualem Zekri
bain pôur ns c 50 cent et the game rihanna et dr
drea snoop dogg et lady gaga christina aguilira
et shakira madonna et green day metallica david
guitta et veditta qui vont chanter pour ns

Boualem Zekri
thank you jonaghatti

Kareem Abdo
ولد العاصمة اتصدق شغال اسمك
بس عيب عليك اوووى تقول كدة
انت مسلم يارب تكون مسلم هى
مش حرب مش مصر الى انت
بتشتمها دى شرفتكم كلكم فى
افريقيا 2008وطلعتوا فرحتم فى
الشوارع بسببها ورفعت راسكم
لية بتقول كدة ربنا يهديك
لااله الا الله محمد رسول
الله وحسبنا الله ونعم
الوكيل

Boualem Zekri
f...............k you on est pas des frer avec vs
vs etes des pd

Hammami Majed
1. 2 . 3..viva l algerie

Hammami Majed
foraza tunisia+ forza algeria

Kosayla Jo
ya3tiha 3asba nansi liha w l ts les egyptiens..

Johngatti ولد العاصمة
أخي العزيز في الله أنا مسلم
والحمد لله علي نعمة
الإسلام.... قبل أن تحكي معي
وتوريني العيب, قول هدا
لأبناء بلدك إلي هم أعلنو
الحرب بالسب واللعن حتي
الإعلاميين منكم أهدا إسلام
تتكلم عنه لمادا نحن متخلفين
هكدا حتي الجرائد اليهودية
كتبت عن هده الأحداث أليس
هدا عيب لمادا عقدة المصريين
في الرياضة وخاصة كرة القدم
تونس, المغرب الجزائر غريب
والله أليس المهم...
أن تترشح بلد عربي إسلامي
المهم فريق يروح يشرفنا أمام
الغرب أي فريق سوي مصري
أوتونسي أو مغربي المهم أن
يشرف المسلمين......لاكن مادا
أقول لاحولة ولاقوة إلا
بالله...ياأمة ضحكت من جهلها
الأمم..000

Kareem Abdo
كلامك جميل وحلو اوووى بس
يااخى انت بتقول العكس مين
الى بدا بس الجزائرين هما
الى بداو وخصوصا جريدة
الشروق هما الى بداو
بالشتيمة والسب وبعدين انتم
قعدتنا منين بس داحنا كسبنا
اخر بطولتين افريقيا انتم
كنتم فين وبتقول عقدتنا
ازااى بس انتم الى ضحكتم
علينا الغرب واليهود بسب
افعالكم وغيرتكم من مصر
وكرهكم ليها قول الحق
هتتحاسب على كلامك يوم
القيامة ماتقلبش المواضيع
والله ولى التوفيق

Johngatti ولد العاصمة
والله غريبة بالضحكوني لما
تقولو غيرنين من مصر علي مدا
غيرنين من الفقر وإلا من
الفساد وإلا من قرف العيشة
المووجودة عندكم وإلا
وووو...وبعد هدا مش صحيح إن
الجزائر إبتدت بالسب
والشتيمة لازم ترجع لتاريخ
كورة القدم إنت معندكش ولا
علم إرجع لكم سنة فاتو وشوف
الصحافة إالمعفنة إمتعكم
والغرور والكلام إلي بتكتبو
قبل كل مبارات مع فريق من
شمال إفريقيا وبالنسبة ل...
ي أنا لاأكره أحد
وخاصة علي أشياء تافهة مثل
هده لأن الرياضة أخلاق أو
لاتكون..وإلي يلعب جيد ويربح
اقلو مبروك.....تدكر جماهير
الأهلي المعفنة عملو إيه بعد
خسارتهم في الكاس أمام النجم
التونسي شوف لما إنتصرو في
النهائي أمام الصفاقسي كيف
الجمهور حياهم ولا واحد سب
ولاواحد شتم و بس المثل يقول
لاينفع العقار في ما أفسده
الدهر...0000

Hammami Majed
!! يرحمك يا صدام

Kareem Abdo
انت متعصب ومنافق وقليل
الادب عشان بتشتم فقر ايى
يامجنون انت يعنى انتم عندكم
كلكم اغنية والدنيا حلوة
معاكم معنكوش فقر دا كلام
متخلف الى انت بتقولة دا
كلام طالع من واحد غير مسئول
عيل يعنى متزعلش منى هى دى
الحقيقة فى راجل كبير يقول
كلام متخلف زى دا فقر وفساد
ماالفقر والفساد موجود فى
اعظم دول العالم والله خسارة
الكلام معاك انت عقليتك على
قدك ومخك صغير ربنا يشفيك
ياقموووووووور

Johngatti ولد العاصمة
صدام كان عامللهم كيما هتلر
......قلك أم الدنيا ملا سلع شئ
غريب.....

Johngatti ولد العاصمة
أم الخرا........

Kareem Abdo
صدام مين ياعبيط انت صدام دا
كان خاين باع بلدة وسابها
للامريكان ومش بعيد يكون لسة
عايش تحت الارض انتم هتفضلوا
كدة زى مانتم بجد والله انتم
صعبنين عليا يلامعلش ربنا
يتولكم برحمتة

Kareem Abdo
مقبولة منك ياعم خررا ماشى
مصر دى الى حمياك والى مدياك
تقل ومخلياك تقول انك عربى
الايام جاية دى بلد زكر
اسمها فى القران تقول عليها
خرااا ماشى ربنا يسامحك

Raciste Cabiste
kareem je crois que tu es un PD

Hammami Majed
nchALLAH rabi m3a tounis w algerie le samedi w
tkoun el far7a fera7tin .

Johngatti ولد العاصمة
بالروح بالدم نفديك......
ياصدام

Johngatti ولد العاصمة
والمعاصي والقتل والزنا
والشحاتة وأفلام الدعارة
إلي بتعملوهاوبتبعوها
للبلدا ن الإسلامية كلها علي
أرض مصر إلي إسمها مدكو رفي
القرآن.....هدا نسيتو وإلا
بتسميه إيه....يا أم الدنيا

Kareem Abdo
بالروح بالدم نفديك
ياصداااااااام الله يرحمة
دا لو كان ماات اصلان على
فكرة ياطفل انت المصريين
بيحبوا صدام بتاعك دا لما
كان صامد قدام الامريكان لكن
لما جرى وساب البلد كرهناة
عشان كان بق زيك كدة يتطلع
يقول كلام وفى الاخر مينفزوش
فشار يعنى يحب يضحك على
الناس والله شكلك ولا عارف
تاريخ ولا جغرافيا
كمااااااان هههههههههههة
ربنا يشفيك

Johngatti ولد العاصمة
لآ....أحلا حاجة قلي مصر مصر
إلي حمياك...ومدياكومخلياك
تقول إنك عربي......إنت تحفة
والله العضيم...يمكن تكون
شارب حاجة.....الله
يسمحك....مسلسل جديد هدا إسمو
مصر أم الدنيا... المخرج
الصاعد كريم عبدو ززز
إنشالله لباس

Kareem Abdo
طيب اقلك حاجة اسالك سوال
ايى سبب العدوان الثلاثى على
مصر زماااااان تعرف ايى
السبب اقلك انا السبب كان
دفعنا عن الجزائر ياريت
اتكلم كويس بادب متخلنيش
اغلط فيك عشان عيب كلمنى
باحترام اكلمك باحترام
ونسمع بعض دانت تونسى يااخى
وبقلك ان شاء الله تونس
هتصعد وانا بشجعها فلية
الكرة دا منك ربنا يهديك

Johngatti ولد العاصمة
عاااااااااابدو.......عابدو.....
.إنت رحت فين ياعبدو.....إنت
وحشني ياعبدو....إنت مبتردش
ليه يعبدو ...خلاص متزعلش
تعال في حضني أنا أخوك في
الله يعبدو يلا تعالي
متعيطش.....

Hammami Majed
hahahahahahahah 3abdou ya mzyan

Kareem Abdo
مابلاش طيب مااشى انت بقى
ولد العاصمة على كدة العاصمة
دى امك وياترى فين ابوك الى
هو جوز العاصمة انتوا على
كدة عيلة اكيد الواد حميمى
دا هو جوز العاصمة
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههة قال ولد العاصمة قال
وخلفتك امتى العاصمة دى
سلاممم ياولد ولا بنت
العاصمة حتى سلام ياحماااام
انت كمان قصدى حميمى
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
ه

Johngatti ولد العاصمة
أعود بالله علاش كره الله
يسمحك أنا مبكرهش حد إنت
عملتلي إيه عشان أكرهك إحنا
بنحكي فقط لكن سبحان الله
المشكلة أنو طرقتكم في
الكلام فيها كثير من الغرور
إحنا وإحنا ومصر وأنا مصري
ولو مجاتشي مصر...الله أكبر
يعني لو تعملو قنبلة نووية
وإلا تطلعو القمر عتعملو
إيه....شوية تواضع من فضلك
الرسول سيد الخلق كان أكثر
الناس تواضع ...يعني بلاش
الأفلام هده والله يهدينا و
ويهدي جميع المسلمين وخاصة
المتخلفين منهم

Kareem Abdo
متتعبش نفسك وتكتب تانى مش
هرد عليك يابنت العاصمة
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههة

Johngatti ولد العاصمة
ولد عمرو 9سنين.....ممل
.....الله يشفي مرضا ه.....قول
آمين..والله أحسن ريحتني......

Johngatti ولد العاصمة
جربوع لابس نضارة......

Hammami Majed
hahahahahaha ya5i atla3t jarbou3 ya 3abdou

Kareem Abdo
انا جيت مش عيب تشتمونى وانا
مش موجود يابنت العاصمة
والحمامى دا على فكرة
النظارة دى جبتها من تونس
ههههههههههههههة انا سافرت
تونس والجزائر وجى تونس فى
شهر2 السنة الى جاية لية
قرايب ساكنين هناك وهبقى
اشوف يابنت العاصمة ولو انتى
راجل هديكى عنوانى وانا هكون
فين عشان هتزعل وتجيب ناس
معا تزعل سمعينى ياااض اة
صحيح مستنساش تجيب معاك
حمااااامى
هههههههههههههههههة الى
ماشى وراءك زى ديل
ال.........ولا بلاش لحسن يزعل
ههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههة

Ahmed Amine Mejri
ya 5ouya mathmrou!!! ynakket w yath7ek wa7dou!!!!
berra 3ayyech 5ouya al3eb 9ouddem darkoum ech
mjaybek hne!!! tkasser fi rassek ya weld el 3asma
m3a wa7ed kifou rabbi yehdik el achkel hethi wa7ed
meye7kich m3aha jemla!!!

Iheb Bouazzi
sam :()

Johngatti ولد العاصمة
بلاهي طفيوه علينا ...فرخ
ميبون.....وأرخص شعب

Ange Tella
merçi beaucoup bisou ♥♥♥♥

Ange Manel
éna l7a9 manasma3héch wzid kisma3t béha
tsupporti filfara3ina to93od 3andhom trou7

Nawras Mostafa
شكلك بتحبي نانسي كثير

Yorum Ekle

Loading...
Nancy Ajram03:38
7 ay önce
1609 izlenme
06 GT 33501:04
7 ay önce
1340 izlenme
06 GT 335  300:39
6 ay önce
1022 izlenme
Carrera GT vs EVO GT 70000:59
8 ay önce
335 izlenme
YOU CAME FROM>>>>>  COUNTRY01:20
5 ay önce
277 izlenme
306 gt <300:22
4 ay önce
383 izlenme
06 GT 037 <302:25
3 ay önce
234 izlenme
ford gt02:02
3 ay önce
134 izlenme
''GT Mustang!!!''01:28
7 ay önce
1867 izlenme
NANCY AJRAM - MESTANİYAK07:16
7 ay önce
2026 izlenme
>>HüSeyin Kaçmaz<<2010>>01:26
2 ay önce
78 izlenme
Nancy Ajram 201006:21
8 ay önce
612 izlenme
Nancy Ajram  Mo3gaba04:10
8 ay önce
1027 izlenme
Nancy Ajram - Yay04:50
8 ay önce
2030 izlenme
Nancy Ajram - OK03:30
8 ay önce
2310 izlenme
Ford Shelby GT00:35
8 ay önce
909 izlenme
Porsche Carrera GT .........00:08
8 ay önce
1275 izlenme
2,400hp Ford GT00:25
4 ay önce
242 izlenme
Nıssan GT-R00:16
4 ay önce
318 izlenme
<<< Çawreşamın >>>04:31
4 ay önce
895 izlenme
>>>>FiRe SRO<<<<01:54
5 ay önce
775 izlenme
>>>>> Nihai Getsuga Tenshou <<<<<01:59
4 ay önce
716 izlenme
||>>TeZCaN YILDIZ<<|>>YaLaNMI$<<||04:27
5 ay önce
766 izlenme
Ford Mustang GT00:50
8 ay önce
1620 izlenme
Mor ve ötesi --- bir03:50
9 yil önce
1041 izlenme
kuşçu-körlük hikayesi07:00
9 yil önce
919 izlenme
Crime Fighting Kid00:34
9 yil önce
855 izlenme
Modifiyeli Eşşek Ne Ararsan Var07:00
9 yil önce
2233 izlenme
Nancy Ajram >> Méchi 7adi07:00
9 yil önce
2822 izlenme
Profiterol Çarpsın !!!! [HQ]01:12
9 yil önce
610 izlenme
Merdiven Böyle Çıkılır xD07:00
9 yil önce
730 izlenme
JAMES BROWN-----İTS A MAN'S WORLD09:12
9 yil önce
1191 izlenme