RUMELİ & BALKAN TÜRKÜSÜ & MARİ KIZ

03 Şubat 2010 Çarşamba, 20:30

3054 izlenme
0

Yorumlar

Farid Murquzov
sana baka baka mar kiz deyerek seslenen mahni pis
deyil haaa

Zehra Gülünay
bunlar hıristiyan türklerden,islamı bilmez
inanmazlar,***a kimseler bilmez...

Erdoğan Aktaş
Rumeliler hıristiyan değildi

Erdoğan Aktaş
ayrıca hıristiyanlığı benimseyen onca Türk
devleti var onları Türklükden dışlamamız mı
lazım

Mustafa Mu
Yeni nesil Gagauz gençleri Türkiyenin bir çok
üniversitesinde öğrenim görmektedir. Dinleri
kendi seçimidir bişey diyemeyiz***a kanları
hala Türk.

Haki Kavuncu
türklüqü kanında bulamıyosan dine qore
yarqılama

Özcan Gökbudak
ZEHRA ARKADAŞIM DİYORKİ TÜRKLÜĞÜ REDDELİM
ARAPLARLA KAYNAŞALIM BUMU YANİ BUNLAR
FİLİSTİNDEKİ MÜSLÜMANLARI ZULMÜNÜ
GÖRÜRLER AMA DOĞU TÜRKİSTANDAKİ ZULMU
GÖRMEZLER YAZIKLAR OLSUN BUMU MÜSLÜMANLIK

Şevket Güngör
Zehra hanımı yanlış anlamak ve çarpıtmak
için gayret ediliyor.Çok güzel savunmuş
fikrini***a hakaretlerle, çarpıtmalarla
kasıtlı yanlış yorumlamalarla bastırılmaya
çalışılmış. Fikir bu değil beyler...

Hilal Cakici
kendine gel zehra han... ım ben
balkan türküyüm bilirmisin onların
yaşadığı zuılmu sen nerden bileceksin
oturmuş orda araplar diye tutturmuşsun sen
balkan türklerinin kimlikleri için gördüğü
eziyete işkenceye rağmaen biz türküz
müslümanız diye haykırışlarını bilirmisin
çocukları ellerinden alındı bulgaristan
türklerinin camileri yaklıdı sen evinde oturup
araplara yakın olalım derken onlar en şerefli
hallerinde dimdik ayakta kaldılar.sen türk
değilsin sen araplarla müslümanlıkla
türklüğü bile ayırtamayan bi
zavsallısın.türk ne demek bi öğren önce
kimliğini öğren o bok attığın balkan
türkleri senden daha türk daha müslüman
şerefsizleşme

Hilal Cakici
zehra han... ım senin çocuğun
zorla elinden alındımı kapın bulgar
askerlerince kırıldımı gittiğin cami
yakıldımı.türküm dedin diye dövüldünmü
yoooo tabiki yoo çünkü sen bu ülkede refah
içinde yaşayıp sana özgürlüğünü
çanakkalede kanıyla veren şehitler yüzünden
böylesin onların kanını satıp arap olalım
dersin bellkiki kökün ***ardan.sen orda eizyet
görüpte ben türküm diyemessin***a onlar dedi
biz dedik biz gavur olmadık senden daha
müslümanız senden daha yürekliyiz.senden daha
türküz niz arap değiliz türk oğlu türküz.

Serdar Kanat
zehra sen müslüman türksünde kendide hangi
türklük özelliğini barındırıyorsun??ve
gagauzların çoğu toplu bir şekilde islam
dinine geçmekte....

Bülent Civan
Din bizim için ikinci sırada gelir , önemli
olan ırk birliğidir.Din insanları birleştiren
bir unsur olaydı bugün onlarca arap ülkesi
olmazdı.Din insanlar için fazla gerekli bir şey
değildir.İsteyen inanır, istemeyen inanmaz.

Yorum Ekle

Dünyanın En iyi 4. Stadı07:00
10 yil önce
1743 izlenme
SİNCANLI FEHMİ--ATIM ARAP [HQ]02:18
10 yil önce
2118 izlenme
Mustafa Ceceli ~ TenLeRin SeçiMi ヅ07:00
10 yil önce
554 izlenme
Ya Hüseyn06:08
10 yil önce
4274 izlenme
Türkiye'de Yeniyıl Neden Kutlanır?!07:00
10 yil önce
1220 izlenme
sol el mucizesi [HQ]07:00
10 yil önce
822 izlenme
Sagopa Kajmer Beslenme Çantam04:53
10 yil önce
1348 izlenme
Gökhan Kılıç - Ayrılık04:17
10 yil önce
3749 izlenme
kralexden müthiş rövaşata07:00
10 yil önce
498 izlenme